قسمت اول بلاک‌پارتی: مراقبت از اعتماد و اطمینان مصرف‌کننده

قسمت اول بلاک‌پارتی

یک عکاس به ما نشان می‌دهد که چگونه فناوری بلاکچین اعتماد مشتری را تقویت می‌کند

مدت زمان ایونت: ۳۴ دقیقه

نام هنرمند: جرمی لاکرواکس/عکاس

روشی که محصول یا خدمات توسط بازاریابان به تصویر کشیده می‌شود نوعی هنر است. اما اگر بتوانیم فراتر از تصاویر و کلمات برای ارائه داستان واقعی در پشت آن محصول یا خدمات پیش برویم، چه می‌کنیم؟ IBM Blockchain موقعیت منحصر به فردی برای کمک به آن دارد و حقیقت قابل تأییدی را به داستانی اضافه می‌کند که مصرف کنندگان می توانند به آن باور داشته و به آن اعتماد کنند.

جرمی لاکرواکس (معروف به جری بیزینس) عکاسی است که اتفاقات و پدیده‌های زندگی واقعی را با اسباب‌بازی‌های کوچک در کنار هم قرار می‌دهد تا صمیمیت یک لحظه را ثبت کند. او در پروژه عکاسی خود برای Blockparty، چهار لحظه از راه‌حل‌های بلاکچین را  نشان می‌دهد که نماد شروع دوره جدیدی در ایجاد اعتماد مشتری و اطمینان او هستند؛ او می‌گوید: «به خاطر فناوری بلاکچین دیگر یک خریدار می‌داند که پس از اسکن کد QR یک محصول غذایی که در سبد خرید است، تصمیم درستی برای خانواده خود گرفته است یا نه؟ همچنین برای یک خریدار، اطلاعات زیادی در مورد زیتون‌های برداشت شده از درختان و گوش‌ماهی‌هایی که از اقیانوس بیرون کشیده می‌شوند تا در زنجیره بلوک قرار گیرند نمایان می‌شود تا در برابر تقلب محافظت شود.»

کارهای جرمی به ما نشان می دهد که چگونه حجم عظیمی از داده‌های بلاکچینی در هر زمان به نقاط مختلف تقسیم می‌شود و در نهایت این فناوری را شخصی، قابل دسترسی و قابل استفاده می کند.

جرمی

جری بیزینس عکاس، طراح، نقاش و داستان‌نویس ساکن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا است. آقای بیزینس بیش از ۲۵ سال است که هنرهای زیرزمینی را به یک شکل دیگر خلق می کند. جرمی لاکرواکس، یک هنرمند برجسته طراحی است که برای موسسه‌های بزرگی مانند Wired ،CBS interact ،ServiceNow ، Huffington Post ،Forbes و AOL کار کرده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.